Nystart

2010-09-29, 16:02:13 / Kategori: Allmänt
Kände för att byta tillbaka till det vanliga hederliga blogg.se :)
Ligger i sängen och tycker lite synd om mig själv, jag som hade sett framemot att gå på kickboxningen ikväll, tränat på gym i förmiddags men istället så får jag besked om att jag måste ha vila nu i minst en vecka eftersom att min astma har kommit tillbaka. är det inte oroligt? när man är som mest peppad på att träna, ja då blir man alltid sjuk!
Mamma kommer hit senare med mat till mig, skall även passa minstingen medan mamma är på föräldramöte med Celine! borde städa och plocka undan lite, men orken finns inte och one three hill boxen lockar tusen gånger mer, haha.
Imorgon kommer min älskling hem, skall bli underbart! Veckan har varit konstig, både Mathias och Marcus har varit borta. Marcus som alltid brukar komma förbi mig på en kaffe minst en gång om dagen, käka lunch och snacka lite skit men denna veckan har han haft en jobb vecka i Tibro.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?