Byrån

2010-12-08, 21:07:52 / Kategori: Allmänt
Var inte längesedan jag la upp inlägget om att jag efterlyste en vhs spelare, imorgon har jag en!
ÅH det känns så mysigt, kolla på massa gamla mysiga filmer som man gjorde när man var liten, jag kunde inte hålla mig så jag lånade faktiskt svärfars vhs till imorgon :)
Idag blev vår byrå klar, målad och torr, jag är riktigt nöjd faktiskt, känns bra och det kommer bli så snyggt när den nya soffan kommer nästa vecka.
Nu har jag precis pussat godnatt på min älskade systerson som sover här inatt, skall ta en dusch med älskling och börja ladda upp för imorgon skall vi åka skridskor för första gången på x antal år, men vad gör man inte som moster? ;)
Resultatet! riktigt nöjd faktiskt :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?