Lucia

2010-12-13, 12:59:40 / Kategori: Allmänt
Var uppe med tuppen imorse och stack iväg för att se min brorsson och hans dagis kamrater ha lusse tåg, det var mysigt, dock var det utomhus vilket resulterade i att man frös häcken av sig.
Stack vidare hem till mormor för en morgonfika, ut till mamma för ännu mer fika och nu sitter jag här, hemma i min lägenhet under ett tjockt täcke i vår underbara soffa, mysigt faktiskt :)
Just nu saknar jag sommaren, saknar att ha mysiga grillkvällar, äta jordgubbar, vara solbrun och barfota.
Det är mysigt med vinter men ännu bättre med sommaren, vill åka utomlands.
Min älskling har förövrigt åkt igen och det är inte alls kul, men nu är det sista veckan innan julledigt, då är han ledig ända fram tills den 10:e , uunderbart!  Skall faktiskt åka till Monika i Karlstad efter lucia kröningen i kyrkan ikväll, tänkte sova hos hennne, mysa och ta det lilla lugna!
Ha en mysig lucia!
Grekland 2010



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?