om mig...

2010-12-15, 14:43:38 / Kategori: Allmänt
Jag heter Line är 20 roliga år, föddes på midsommarafton och är lagom divig över det.
Har en ganska stor familj bestående utav mamma , pappa, två äldre bröder och en äldre syster. Jag har även två små fostersyskon en lillebror på 6år och en lillasyster på 14år. ¨
Jag har även en underbar sambo vid namn Mathias, vi har varit ett par sedan 6år tillbaka och jag är lika kär nu som då, vi bor i en lagom stor lägenhet i ett villa område.
Jag har gått en gymnasieutbildning i Åmål under 3års tid där jag läste handel och administration, vid sidan av studierna jobbade jag på en spelbutik som jag även fortsatte göra efter skolan.
Idag jobbar jag med lite kontorsarbete eftersom jag och min äldsta broder startade upp ett eget företag tillsammans där jag skulle ha hand om adm, nu är jag under upplänning och det går sakta men säkert fram.
Eftersom att det är så himla svårt att skriva om sig själv, så bad jag min bästa och äldsta vän Catrine göra det.

Line är en tjej som alltid är utåtriktad och positiv, hon låter sällan motgångar rubba hennes väg. På fester är hon mittpunkten som alla samlas kring, och i vardagen är hon en stöttepelare som alltid finns där. I hennes närvaro har man sällan tråkigt då hon är fylld av energi och glädje. Även om hon ibland tenderar till att vara en smula otålig beror detta endast på hennes stora livsglädje och önskan om att få uppleva mer av det som livet har att erbjuda.


åh, nu blev jag till och med tårögd. min fina underbara vän, tack för de fina orden <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?