dagens ungdom?

2010-09-29, 23:09:06 / Kategori: Allmänt
Har precis kikat klart på Idol och kungarna av tylösand, herregud!! man blir som en gammal kärring som sitter och klagar på dagens ungdom, men vafan är det sådär som vi framstår som så kan jag faktiskt förstå chocken de gamla får av dagens så kallade ungdom.
Jag kan med hundra procent garanti säga att inte mitt liv ser ut sådär, evigt festade , sex och lite mer där till går deras liv ut på? man börjar ju undra..
Monika ligger brevid mig och inväntar att chatten med Nemo från kungarna skall börja fungera ordentligt, haha!
Imorgon blir det en riktigt skön slapp dag och inte nog med det så kommer äntligen min älskling hem imorgon, massa mys står alltså på kvällens schema imorgon! :)
nej, dags att återvända och vara social med min älskade inneboende!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?