wonderful day

2010-10-04, 21:16:32 / Kategori: Allmänt
Vilken underbar dag, har fått gjort en massa saker idag  så nu först sitter vi i soffan och tar det lugnt :)
Medans min älskling spelar super mario på Wii så tänkte jag passa på att slänga in ett inlägg :)
Dagen har spenderats för det mesta i Karlstad. Fick äntligen gjort mina sista prover nu som skulle lämnas in, så imorgon återstår förhoppningsvis det sista sjukhus besöket för ett bra tag framöver.
Självklart hann vi med lite shopping , lunch och så fick jag även klippa mig, det blev kort , väldigt kort om man frågar mig, det blev axellångt men gud så mycket fräschare det var. Klippte mig inne på mitticity , det kan jag rekommendera och på tal om det så var det faktiskt Robin på Carlings som rekommenderade mig där!
Carlings var nämligen den enda butiken som vi handlade kläder i idag, både jag och älskling älskar deras kläder och hittar alltid något som vi fastnar för. Mathias köpte sig en grymt snygg jacka och halsduk, jag fick mig en stor härlig halsduk , svarta jeans samt en härlig brun kofta med luva :) Jo, förresten hm fick faktiskt också oss som kunder idag, två par mjukisbrallor och ett vinrött naglack.
nej, nu borde jag återgå till Wii spelandet tillsammans med min kära, han har även varit iväg till Galna tuppen och hämtat goooda vitlöksbröd :)
kort och gott, luddigt och slarvigt , men så fick det bli idag ;)
ni får se bilder på den nya frillan när jag är lite mer ordning gjord!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?