Valentine

2010-10-31, 13:52:27 / Kategori: Allmänt
Satt precis och skrev ett helt inlägg om hela helgens bravader, men när jag äntligen skulle klicka på spara och publicera så försvann allting, blir så trött!!
Så nu tänker jag absolut inte skriva om allting, jag gör en kort beskrivning och slänger upp någon bild istället :)
i sin vanliga ordning så kom älskling hem på torsdagen och fick sig en stor överraskning när han öppnade dörren, hela hallen var om tapetserad och nya saker införskaffat, som tur var så tyckte han att det blev skit snyggt och att jag och min kära syster hade gjort en bra jobb! :)
Fredagen stack jag , pojkvän och min bästa vän Catrine iväg till Karlstad, myste på stan lite och kikade på soffa, hittade dock ingen soffa där men fann lyckan på Mio i Åmål istället, en skit snygg stor schäslong soffa med en så kallad "mys hörna" i ena ändan, helt ny inkommen och perfekt, dock tar det några veckor innan den hamnar i vårt tv rum då det var leverans tid.
Fortsatte fredagskvällen ute i tösse hos Anna, där bjöds det på god mat och härligt sällskap, det tackar vi för och gör om flera gånger tycker jag! :)
Lördagen bestod först utav några timmars jobb, sedan snabbt göra oss i ordning innan det var middag hemma hos syster och Jim. Kvällen bjöds även på halloween fest hemma hos Bobe, mycket trevligt! Vidare till Harrys där det blev en mycket kort visit, men underbart att vara hemma och helt underbart att det faktiskt är söndag och en riktig slapp hemma dag, soffan är tillåten hela dagen, chips påsen finns framme och min älskling är hemma heeeela dagen med mig, uuuunderbart!
Jag var black women / din mardröm / the (blue) black man group!
haha, kalla det var du vill, svart var jag iaf, mer än på bilden..
Jag och Catrine fann finfina mössor på Carlings, dock väntar vi med köpet tills
den dagen vi satsar på vandring i Alaska.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?