Underbart

2010-10-11, 15:31:19 / Kategori: Allmänt
Gick en lång promenad imorse och det fick även bli en sväng till gymmet, det var sjukt underbart, kände att det var alldeles för länge sedan jag sprang på löp bandet och svettades, men gud så skönt det är när man är klar och har gjort sitt pass. Tog en kycklingsallad innan jag gick vidare för att sola.
Väl hemma, städat och plockat undan lite, damsugit och vädrat hela lägenheten. En lång dusch och nu sitter jag här igen, har sörplat i mig en kopp kaffe med Marcus.
Sitter och funderar på ifall jag skall gå ut på stan en sväng och fixa diverse saker, men tror bestämt att jag kommer fastna i super marios värld ;) Monika kommer hit ikväll, vi skall kolla på Paradise hotell som börjar idag och självklart lite sällskap, det får även bli en middag på det :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?