Tooomooorroooww

2010-10-20, 23:30:49 / Kategori: Allmänt
Är på lite bättre humör dag, kan bero på att det är en natt till det är torsdag vilket innebär att min saknade pojkvän kommer hem! Har precis sagt hejdå till Monika, ho har varit här under kvällen för att kika på paradise och kungarna.
Imorgon skall jag spendera min dag tillsammans med Viktoria, efter det så kommer ju min älskling hem, vilket innebär massa mys med honom samt hela helgen.
Tycker att det borde gå något bättre på tvn om kvällarna, just nu är det debatt, förstår inte ens att de orkar, jag skulle ge upp direkt, skulle aldrig orka sitta och diskutera och dividera fram och tillbaka i timmar , haha.
nej man kanske skulle göra lite nytta innan jag slocknar för natten, plugga lite kanske? kolla omkring på kläder? nej, det sista lät ju mer som ett tidsfördriv innan jag slocknar.

Anonym

Disskutera kan man göra så länge man har en åsikt, och ett bra ämne som alla förstår sig på, utan disskusioner kommer man ingen vart i livet ;P



2010-10-24, 00:55:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?