Söndag

2010-10-10, 22:19:55 / Kategori: Allmänt
Söndagen är redan på väg att gå emot sitt slut och jag önskar att jag kunde säga att det var torsdag idag istället..
Våra grannar har precis gått ner till sig, det fick bli en mysig pizza och tv kväll uppe hos oss ikväll, det är mysigt att ha grannar som man kan umgås med så mycket :)
Imorgon är det en ny vecka och det skall innebära att jag får återgå till min träning, nu har det gått två veckor sedan jag var på sjukhuset och de sa att jag inte fick träna på ja , två veckor. känns fruktansvärt skönt att komma igång igen nu. Skall iväg imorgon förmiddag för att införskaffa mig ett gym kort.
Kort och gott. Nu skall jag försöka mysa med min älskling så mycket som möjligt tills han somnar.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?