Poet?

2010-10-05, 00:44:55 / Kategori: Allmänt
Har suttit ett tag nu och läst lite olika bloggar och börjar ärligt talat skratta igenom bloggarna tillsut, personer som skriver sina bloggar som om det vore en bok av ren poet, det är skrattretande!
Visst det kanske finns folk som lever i en lyx bubbla eller kanske vill tro att de gör det, att allt skall vara så vackert och fint.  Men ärligt så börjar man faktiskt undra en hel del, varför måste allt jämt låta så himla "fint" ? räcker det aldrig att det är vanligt, normalt, att man håller sig till den världen vi faktiskt lever i och inte någon jävla lyx värld, att det vore normalt att ha allt och alltid ha det flådigaste?
nej, jag ska väl egentligen inte lägga mig i om vad andra skriver i sina bloggar, jag väljer ju själv att läsa dem. Men det var en liten tanke bara, måste allt vara perfekt och lyx för att man skal ha det bra?`
jag har  det jävligt bra måste jag säga utan ett lyx liv. Jag har en underbar pojkvän, en fin lägenhet, underbar familj, många fina vänner. Räcker inte det?

Anonym

För det första så skulle du ha skrivit "som om det vore poesi" istället för "det vore en bok av ren poet". Du är en av dom som glorifierar de allra simplaste ting, fast dina försök till korrekt skrivna meningar med en underliggande mening misslyckas totalt varenda gång. Använd ett skriftspråk som du behärskar, vilket du absolut inte gör i nuläget. Det är väl roligt att det går bra för andra? Eller är du rädd för att hamna i skymundan kanske..? ;)



2010-10-05, 01:14:37

Anonym

Vad du är snäll som bryr dig så mycket om hur jag stavar, du kanske skulle satsa på en fin lärarkarriär. Jag föreslår att innan du kommenterar något så kanske du ska kolla upp lite fakta först, ditt bagage väger inte speciellt tungt för vad långt kommer du med detta egentligen.



2010-10-05, 07:23:59

Carro

Hahahahaha, tack du anonyma svenskalärare. Detta gjorde min dag ännu soligare :)



2010-10-05, 09:16:02

Anonym

Säffle är en liten stad. Det är just därför det är så enkelt att förstå. Det är alltså inte så svårt att läsa mellan raderna och fatta med en gång, vem det är som orkar lägga energi på andra människor. Kanske borde människor av denna art engagera sig lite mera i sig själva, för att kanske nån gång inse att det inte är alla andra det är fel på. Det vore kanske en idé att försöka se på sig själv utifrån ett annat perspektiv. Andra ser inte alltid på dig,som du själv tror.



2010-10-05, 20:45:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?