Osminkat

2010-10-03, 21:15:09 / Kategori: Allmänt
Dagen har spenderats tillsammans med min fina pojkvän hela tiden, vi tog även och åkte ut till min päron för lite lunch samt för lite kvalitets mys! :)
Nu har vi precis kommit hem ifrån bion, vi orkade aldrig åka till Karlstad, så det fick bli här hemma istället :)
filmen var väl sådär, jag tror att jag hade en aning för höga förhoppningar om filmen, men helt klart godkänd!
min rubrik ja, haha , kom på mig själv idag när jag och älskling hade duschat och skulle göra oss ordning, när sminkade jag mig ordentligt senast? förr kunde jag knappt gå utanför dörren utan att göra mig ordning , sminka mig och fixa håret, nu skrattar jag åt mig själv, trivs som bäst när jag får slänga upp det i en toffs och helst inget smink i huvudtaget, vadå ansiktskräm räcker väl? :P
Antingen har jag insett att jag trivs mycket bra naturligt eller så är jag bara jävligt bekväm och lat så jag orkar inte riktigt.
måste ge mig nu, älskling har tänt värme ljus i hela lägenheten och inväntar soffläge tillsammans med mig, vi står valet i kvalet om vi skall beställa lite mat ifrån Bella rosa också, är vi hungriga tro? det återstår att se!
Puss på er!
Sommarbild 2010, saknar min fina vän Catrine som bort alldeles för långt borta :(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?