noll fantasi

2010-10-01, 10:33:24 / Kategori: Allmänt
Det har tagit stopp i min fantasi, även i min sambos fantasi.
På söndag skall vi fira vår årsdag tillsammans. Söndagen den 3oktober 2004 , det är nu 6år sedan som vi träffades och blev blixtkära i varandra.
Skulle fylla i en bok igår om vår kärlek och ge honom, då kom det upp massvis med frågor kring första-gången händelser och jag insåg att jag har nog ett ganska så bra minne ändå, det ligger i det omedvetna som man brukar så fint säga.
Tillbaka till fantasin, efter x antal år så har man heller ingen fantasi kvar om vad man vill hitta på med varandra när denna lite mer speciella helgen inträffar en gång om året. Vad är det vi inte har gjort med varandra?
vi har : åkt utomlands, övernattning på spa, hotell i storstad.. och allt där till! det vi kan komma på att vi faktiskt inte har gjort det är båtkryssning, men då måste man tydligen vara 23bast.
Jag behöver hjälp!! har ni några förslag? :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?