New haircut

2010-10-11, 18:15:44 / Kategori: Allmänt
Ännu en gång fick jag smidigt byta blogg design, denna gången berodde det inte på att jag tröttnat , utan denna gången hände det något mysko med min statistik, den ville inte fortsätta räkna efter datum och eftersom samma problem hade hänt med andra som valt just den designen så valde jag att snabbt ta bort den ;)
Dagen har gått något så fruktansvärt segt sedan jag kom hem från gymmet, fast nu behöver jag strax inte ha tråkigt längre, maten skall strax börja tillagas innan jag och Monika skall bänka oss framför tvn för kvällen!
Tänkte faktiskt slänga upp en bild på hur den nya frillan blev sist :)

Catrine

Linäää, din blogg ser helmongo ut när man går in på ett specifikt inlägg, som man gör när man läser via bloglovin.

Fixa! ;)



2010-10-12, 15:33:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?