Mina älskade trollungar

2010-10-26, 18:06:28 / Kategori: Allmänt
Är trött som tusan, förstår inte varför egentligen, eller tröttheten kom nu de sista timmarna, kan kanske bero på att jag har spenderat timmarna med att busa omkring med trollungarna.
Stod och lagade mat förut medan syster var och hämtade barnen på dagis, när de kommer hem så kommer först Elias in i köket och ger mig en stoooor kram och är överlycklig för att jag fortfarande är kvar här, Gina kommer in en stund efter, stannar upp och kollar på mig sedan säger hon " moster, jag älskar dig så mycket" och ger mig en kram, jag blev helt rörd av lycka, vilken känsla, vilken lycka det är att vara moster.
Nu skall jag sätta mig med Elias en stund och spela lite spel, sedan läsa en saga för Gina innan det är dags att sova. Imorgon skall det fixas lite med älsklingens överraskning tills han kommer hem.
Gina skall även spendera en natt hemma hos mig, mysa och måla gips figurer.
Nej, dags att ta fram lek tanten i mig ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?