Min blogg

2010-10-05, 10:20:29 / Kategori: Allmänt

Angående gårdagens inlägg som jag skrev om ”poesi”, det var helt min egen tanke kring detta som jag även nämnde i bloggen igår. Jag anser inte att någon utav er läsare har någon som helst rätt i att sitta och kommentera massa onödig spya. Hur jag lägger upp mina texter och hur jag försöker komma fram med det jag skriver anser jag är helt och hållet upp till mig själv, jag har aldrig bett er om någon som helst svenska undervisning på bloggen och om det ändå stör er så otroligt mycket så att ni måste kommentera kring det, så tycker jag att ni borde sluta att läsa min blogg, det är ju trotsallt ingen som har tvingat er.

Att även lägga in en kommentar utan att kunna stå för vem man är, tycker jag personligen är riktigt lågt, då borde man inte kommentera alls, vad det än gäller!  Något svar om att jag skulle vara rädd för att komma i skym undan, det tänker jag inte ens svara på, jag har inte min blogg för att sitta och smutskasta varandra och slänga in massa onödiga kommentarer utan jag har min blogg för att kunna uttrycka både tankar och känslor på.

 

Nog om det och mer kring det tänker jag inte heller lägga ner energi på, onödiga kommentarer kommer tas bort ändå.

 

Nåväl gott folk, har precis kommit hem från sjukhus besök i Karlstad tillsammans med min älskling, det gick ovanligt snabbt där, så det blev en kort visit.  Dagen skall spenderas med min älskling hela dagen fram tills att han tar tåget vidare till Stockholm och jobbar.

Då passar jag och Sandra på att åka iväg och lyssna på den otroliga Terry Evans, har faktiskt varit där en annan gång och det var riktigt intressant, så det skall bli spännande!

Nej, nu skall jag spela lite super Mario!


Sofie

Kan inte du tycka att det är ganska skönt att förmedla känslor, med ord på ett såntvis? Jag menar inte att man ska försköna, jag menar att det är så vissa reflekterar. Jag skriver så ibland för att för mig känns det som ett skönt sätt att tömma sig på. Som du redan sagt en blogg är en blogg och menningen är att den ska reflektera ägaren och dess personliga åsikter.



2010-10-06, 02:36:26 URL: http://sofienordgren.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?