Måste man ha en rubrik?

2010-10-07, 14:28:00 / Kategori: Allmänt
Bytte lite design, det är så enkelt när det finns gratis stilmallar och man slipper att sitta och krångla med skiten själv, skulle ju aldrig kunna garentera att det skulle bli lika fint om jag satt och pillade med detta.

Dagen har speedat på ganska så bra ändå, vaknade upp imorse med Monika sovande brevid mig, gick upp och gjorde frukost, kort efter så knackar syster med de två minsta på och ville också ha lite frukost.
Sofia tog med sin Gina till frisören för första gången i sitt liv, och gud så stolt hon var! Emilio stannade här med mig, vi stack en sväng till lekparken, plockade lite löv och sen gjorde vi ett hemmagjort akvarium utav en skokartong, haha, jo visst fantasin är det inga fel på när man är liten!

Har spenderat lite tid framför super mario, egentligen borde jag dra damsugaren över golven och tvätta, dock finns det ingen tvätttid så det får väntas, men damsugningen har jag tyvärr inget att skylla på, så det är bara att sätta fart.

Helgen blir lugn ändå, jag hade andra planer tidigare i veckan, men känner inte att jag orkar någonting och sen är det faktiskt ett arbetspass som väntar på lördag.
Catrine kommer hem ikväll, så imorgon är det tänkt att vi ska spendera massa tid med varandra, mat och massa mys!
Nog för mig för en stund, måste som sagt ta tag i lite städning!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?