lilla skrutten

2010-10-01, 18:15:33 / Kategori: Allmänt
Vaknade tidigt imorse utav att brandbilen och ambulansen tjöt så fruktansvärt jobbigt, till en vana så brukar jag alltid ringa upp alla i min familj och se så att allting står bra till och att det inte har hänt dem något.
Men imorse var jag alldeles för trött och tänkte inte alls i de banor och fortsatte sova igen, självklart är det alltid då det händer någon nära något..
Våran lilla skrutt, min lilla lillebror fick åka in med ambulans till Karlstad sjukhus och får stanna kvar över natten. Han  har förkylnings astma och hade börjat bli väldigt förkyld och hostig, så hela natten bestod utav ett evigt hostande sa mamma, när han vaknade till på morgonen så hade han svårt att stå på sina ben och det gick knappt att andas - han slutade andas i någon minut.  Men nu är läget under kontroll och lill fisen får sova där inatt med mamma, röntga och ta prover. Man blir så ledsen så fort det händer sin familj något.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?