Kvalitetsdagar

2010-10-09, 16:04:19 / Kategori: Allmänt
Arbetspass avklarat och efter det så stack jag och Mathias ut till grönko för att käka lunch och fika, varit hemma ett tag nu och bara tagit det himla lungt, lite tv spel och mys med min älskling.
Gårdagens kväll spenderades tillsammans med min fina vän Catrine som jag nämnde. Vi drack några glad, lagade en god middag och myste framför idol, det var skönt att få umgås med henne, själv och bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord, det behövs ibland!
Idag var jag egentligen bjuden till grannkommunen för middag och film tillsammans med Anna och Elin, det skulle vara jättemysigt men idag kände jag för att bara vara hemma med min älskling. Vår kväll skall bestå utav ungefär samma sak som igår, bara att jag byter ut honom emot Catrine, idol emot en film :)
jag kallar detta för riktiga kvalitetsdagar..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?