Julkänslor

2010-10-18, 14:11:40 / Kategori: Allmänt
Jag älskar julen lika mycket som jag älskar sommaren, det är något speciellt med de båda årstiderna, hösten är mysig och jag gillar den skarpt men den saknar något som jul och sommar har.
Saknar att vakna upp på morgonen och se att det är vitt på taken, saknar att gå upp på morgonen och se på julkalendern som knappt handlar om jul längre men ändå är en sådan tradition.
För att inte prata om hur underbar det är att äta klementiner, doppa pepparkakor i glöggen, det är mys faktor hundra under jultiden. I år har jag bestämt att jag och Mathias ska åka bort en helg när det är massa snö ute, vi ska julhandla tillsammans och ha en riktig mysig helg någonstans, när jag berättade detta för honom så sa han direkt " javsst, ska vi åka till London?" haha, min tanke var med jul på Liseberg eller något, men vem tackar nej till en London resa? ;)
Nej, nu ska jag ta en klementin och invänta till dess är dags att åka bort och ta en kaffe hos syster!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?