Höstmys

2010-10-13, 17:41:39 / Kategori: Allmänt
Skäms nästan av att säga att jag faktiskt har suttit framför datorn i säkert tre timmar, jag har inte ens gjort något speciellt utan mest surfat runt och haft allmänt tråkigt.
Men ibland är det skönt att ha tråkigt, det är skönt att sitta hemma helt ensam i tystnaden och bara va, göra det man själv helst vill.
Monika kommer bort till mig om ca en och en halv timme, då skall vi självklart bänka oss framför paradise hotell.
jag vill helst att kvällen skall gå så fort som möjligt, även imorgon så min älskling kommer hem igen, vi har lite planer inför helgen, antingen är det utgång i grannkommunen som gäller eller så åker vi bort för att kika på ett eventuellt bilköp samt passar på att checka in på ett hotell, spa hotell är det tänkt isåfall! det är så mysigt att komma bort lite och bara få umgås med honom!
nu skall jag strax ta mina sista mediciner för ikväll och försöka få upp värmen i kroppen, tända massa värmande ljus och bara mysa ner mig. höstmys



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?