Happy time

2010-10-25, 20:48:50 / Kategori: Allmänt
Är hemma hos syster, vi grejar i hennes hall, det skall bli nytt och fräscht i deras hall :)
har tillbringat hela dagen i Karlstad för att fixa och dona med massa saker som skulle bli gjorda, känns skönt när man äntligen tar sig själv i kragen och får gjort alla måsten.
Har även idag ringt på ett jobb, och skall imorgon in och presentera mig, lämna CV och skriva på lite papper, känns riktigt kul faktiskt! Medan jag ändå är uppe i varv och fixar så håller jag på med en överraskning till min älskling, han skall få bli riktigt överraskad när han kommer hem på Torsdag, spännande!
nej, dags att fortsätta slipa lite på vägarna och sedan väntar sista avsnittet utav lite sällskap, kan man ju inte missa!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?