Fredagsmys

2010-10-15, 20:57:04 / Kategori: Allmänt
Hann aldrig med att skriva igår, det blev så himla stressigt allting, halva syskon skaran kom på frukost och sedan blev det diverse prat och kaffe på det, jag drog vidare med bror för att handla mat och även ett sjukhus besök för knät. Min saknade sambo kom hem vid fyra , slängde i oss mat och sedan kom Monika och hämtade upp oss, vi skulle åka och kika på bil i Tidaholm. När vi väl var framme efter en 3timmars lång bilresa, ja jag vet, vi kunde ha tagit en annan väg som hade gått på 2timmar men det tänkte vi inte på.
All stress och bilresa var det värt, nu har vi en bil igen, allt var super med den, skit fräsch på alla sätt och vis.
Idag har jag och älskling åkt runt och hälsat på våra familjer, jag hann även med en fika uppe hos min kusin Emelie, mycket trevigt!
imorgon skall jag, tro det eller ej, men jag ska faktiskt ut i  grannkommunen, middag och mys med Elin och Andreas innan och sen blir det utgång för mig och Elin. :)
nej, återgå till fredagsmyset med min älskling!
saknar Grekland!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?