Förväntansfull

2010-10-21, 20:36:02 / Kategori: Allmänt
Nu är jag riktigt glad och sådär mysigt kär igen, det blir jag varje torsdag och fram tills söndag, då börjar ångesten att min bättre hälft skall åka bort och inte komma hem försen torsdag igen, hur van jag än blir med att han faktiskt jobbar borta om veckorna så kommer jag nog aldrig sluta tycka att det är otroligt tungt att sictorova utan honom.
Men idag är jag inte bara glad utan jag är förväntansfull också, min älskling har kokat ihop något som vi skall göra imorgon, man skall tydligen ha med sig en väska också, som ska vara packad, men med vad? det får jag inte veta försen imorgon, jag får inte veta om vi kommer hem och jag får inte veta någonting som kan vara en ledtråd, så nu är jag fruktansvärt förväntansfull och nyfiken.  nyfikenheten sprudlar..
Har även hunnit träffa goa Viktoria idag, mycket trevligt :) nu är jag trött, som bara den, blir nog en tidig kväll för mig idag, kan vara en fördel med tanke på att då går det tusen gånger snabbare tills imorgon ;)
Kääärlek



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?