en måste-göra-dag

2010-10-08, 10:33:16 / Kategori: Allmänt
Vaknade upp för en stund sedan och insåg att idag kan jag inte rymma ifrån allt som skall göras hemma, idag kan jag inte åka till Karlstad för att strosa omkring i butiker, jag kan inte spela super mario hela dagen.
Nej, idag skall jag städa, rensa och baka lite :) skall få gjort allting på en och samma dag som jag dragit efter mig hela tiden, det är ju en perfekt dag att göra detta på när min älskling ändå är hemma och kan hjälpa mig. :)
Ikväll skall det spenderas massvis tid tillsammans med min underbara Catrine. Hon är hemma i helgen och då skall vi passa på att mysa till det ordentligt. matlagning, några glas och massa prat. Perfekt!
Nej, det är dags att börja dagen!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?