a weekend of romance

2010-10-24, 10:50:00 / Kategori: Allmänt
Nu först har jag och älskling anlänt i soffan efter en toppen helg.
Jag nämnde ju i förra inlägget om en överraskning som han hade kokat ihop, den var helt underbar!
Morgonen därpå så väckte han mig, vi käkade frukost , packade väskan och satt oss i bilen, jag var nyfiken som tusan och visste inte alls vad dagen hade att bjuda på. Framme var i när vi hade kommit till Örebro, där det bjöds på shopping, super mysig restaurang, en natt i superior på ett jättemysigt hotell som hade spa avdelningen på toppen av hotellets byggnad, där anlände vi på kvällen i jacuzzi och massa mys! en helt underbar helg, TACK hjärtat.
Hemma igen igår eftermiddag, gjorde oss snabbt ordning för att spendera kvällen hemma hos syster och Jim. Där bjöds det på utmärkt mat tillsammans med hela äldre syskon skaran och dess respektive. Hur mysigt som helst att samlas alla för en middag och massa prat.
Kvällen slutade i en rimlig tid, mitt öga hade av en konstig anledning börjat svullna och jag mådde inte alls så bra, så vi åkte hem för lite soffhäng innan sovdags. Vaknade i morse och mitt öga såg förjävligt ut, ser ut som att jag har varit i slagsmål eller liknande, åkte därför upp till sjukhuset för att ta reda på vad detta kunde bero på,
Jag blir aldrig förvånad, hur kan jag alltid lyckas få allting på en och samma gång?! bi hålorna var svullna och hade spridit sig till ögonen, det var väska bakom trumhinnan, så nu knapras det medicin och öge at blir bara allt mer svullet hela tiden, hoppas på förbättring nu under veckan när tabletterna och dropparna börjar hjälpa!
Nej, nu skall jag spendera tid med min älskling i soffan, söndagsmys!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?