Uppskatta det fina man har.

2010-11-08, 14:16:11 / Kategori: Allmänt
Ibland tror jag att man glömmer att uppskatta det fina man har, de vänner som faktiskt alltid finns där för en, de som aldrig sviker. Jag vet med mig själv att jag inte alltid har varit den bästa, jag har också svikit som många andra också har gjort, ibland gör man saker man ångrar så djupt och ibland är man alldeles för god trogen på fel människor.  Jag har en vän som alltid har ställt upp för mig, i varje situation, i vårt och torrt.
Jag vet att både jag och hon kan ha många andra vänner, många andra nära vänner också, men våran vänskap ha r aldrig blivit sämre för det. Hon vet att jag älskar henne, hon älskar mig.
Catrine Andersson, vilken stjärna!

Matilda

Så rätt så rätt! =)



2010-11-08, 20:18:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?