skor, en kvinnlig sjukdom?

2010-11-27, 21:15:06 / Kategori: Allmänt
Underbara lördag, har jag nämnt att jag faktiskt älskar lördagar? det är mitten utav helgen, man käkar något gott med sin älskling eller är ute med goda vänner. Ikväll skall jag tillbringa denna goda lördag tillsammans med min fina pojkvän, vi har lagat god mat och skall faktiskt ta oss ett glas vin ikväll, det händer inte så ofta vi gör det, men idag till all ära så skall vi faktiskt göra det.

Jag har även hunnit att träffa mina goa tjejer på en kaffe under eftermiddagen, förmiddagen spenderades i Karlstad tillsammans med älskling, han skulle ha sig ett par skor, vilket han fann också, dret sngga var dom med, självklart fick jag med mig ett par skor hem jag med, fast jag egentligen inte behöver, jag har så många par skor men måste ändå ha, tror bestämt att det har med det kvinnliga könet att göra ;)
Har även skickat iväg en beställning på Mathias julklapp han skall få utav mig i år, spännande! :)
Mina underbara skor som nu befinner sig i min sko garderob! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?