Scones..

2010-11-16, 15:37:50 / Kategori: Allmänt
Nybakade scones och massa kaffe blev det till frukost idag, bra uppvärmning till min andra jobb intervju som var idag, undrar om det var sconesen som gjorde att jag fick vikarie tjänsten eller om det var jag? vilket som, nu har jag jobbet och det känns bra, vill bara att det skall börjas ringa i telefonen nu!!
Annars har det inte hänt alls mycket idag, tog mig en promenad i det kyliga vädret och sedan inom ica för att inhandla till fiskgratängen som jag tänkt tillaga idag! Är även sugen på en till promenix efter maten, men det är så himla tråkigt att gå ensam, jag får nog försöka fixa med mig någon utav mina vänner på en daglig kvällspromenad!
Nej, har väl ingenting mer att bjuda på, saknar Mathias hur mycket som helst, vill helst att han ska vara hemma hela tiden, vill även att det skall dyka upp något fint hus på hemnet som vi kan skynda oss att ta, man blir så sugen när alla flyttar in i hus, får fixa och greja, bättre än lägenhet! Jovars, det dyker väl upp något i vår smak snart också :)

Carro

Tror bestämt att det var du och din härliga nervositet som gjorde att du fick tjänsten! Grattis igen snutta :)



2010-11-16, 16:20:51



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?