så var det söndag igen...

2010-11-21, 12:03:59 / Kategori: Allmänt
Söndag idag, vilket brukar betyda söndags ångest för mig eftersom han åker imorgon, men ännu känns det bra, jag har nog inte riktigt fattat att han åker imorgon än, haha, det låter som att han skall åka bort för evigt och att det inte vore en vana för mig vid det här lagret, men det är det, men ändå hoppas man varje vecka att det bara inte är så, att jag inte behöver vänja mig allt för mycket egentligen.
Nu skall jag strax möta upp fina flickor på Mcd för lite söndags fika, efter det skall jag och Mathias åka ut till mina föräldrar för lite eftermiddags mys.
Ikväll är det vår traditionella mys kväll, det skall lagas god mat, snacks och bra tv program, gilla!
Nej, nu ska jag dra på mig skorna, för strax blir jag upphämtad!
Puss!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?