Pälsmössan

2010-11-28, 17:59:06 / Kategori: Allmänt
Imorse när jag vaknade och kikade ut genom fönstret så fick jag en mindre chock, jag väckte Mathias direkt och bad honom kikade vad som hänt på självaste första advent, det SNÖAR, så ini helvete också, jag är glad!
Vid två tiden så traskade jag och mina underbara tjejer ut på stan för att kika i de få butiker vi har och självklart kolla in årets lucia kandidater, efter turen på stan så stack jag hem till Mathias mamma, hon hade glögg drop-in där idag så hennes väninnor, jag tog dock ingen glögg, sparar mig till ikväll :)
ÄNTLIGEN så har jag fått använda min älskade pälsmössa, den är helt underbar, tok snygg och värmer som tusan :)
ett måste ha accessoar i vinter vill jag lova er!
En liknande som jag införskaffade mig, fast min har skin snören som hänger ner utan spänne! :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?