När jag var liten..

2010-11-01, 23:09:47 / Kategori: Allmänt
Nu låter det som att jag är 80år och sitter och torkar tårarna medan jag berättar för mina barnbarn om hur det var när jag var liten.
Men jag skulle precis sätta på en film i sovrummet till Elias som han ville somna till, då frågar han mig snopet framför jag inte har fler barnfilmer än vad jag har, jag hade egentligen inget svar på det mer än att jag helt enkelt inte har haft tanken på att införskaffa mig så mycket barnfilmer i vuxen ålder och att de jag hade när jag var liten är på VHS.
Men hur som helst så slog det mig att jag saknade att kolla på sånt som jag älskade, det som var min största favorit var nog Björnes magasin som fanns på Bolibompa, finns Bolibompa klockan sex på tvn fortfarande?
jag vill hitta en sida där de säljer alla gamla favoriter, Björnes Magasin, dagens visa, bumbibjörnarna, flinta, kosmos, ja allt det som fanns när jag var liten...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?