Mys dag & Mys dress

2010-11-17, 18:49:35 / Kategori: Allmänt
Landar lite hemma innan jag skall iväg igen, dagen har varit full av roliga saker och sånt gillar vi!
Lunchade i grannkommunen tillsammans med Milis och Miami, himla länge sen och det var riktigt mysigt måste jag säga, tog även en sväng in till Jysk för att säga hej till Pisan, efter det stack jag och Miami hem, en glass på Mcdonalds innan vi landade hemma i min soffa.
Efter ett tag kom även Michaela och Madde inom och sa hej, en fika till och nu sitter jag här, fikandet är faktiskt inte slut för ikväll heller utan skall faktiskt ta en kvälls te tillsammans med mor och fars grannar!
Nu skall jag strax klicka hem en mys dress från hm, är ju på kanonpris, 149kr för ett sätt, hur bra är inte det? ;)
har även ett paket från Nelly som ligger och väntar på mig :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?