Julskinkan har rymt

2010-11-01, 21:34:17 / Kategori: Allmänt
Okej! jag ska investera en mus till min dator, den är alldeles för känslig, så fort jag kommer åt plattan så händer det hundra saker och inlägg som jag har suttit med ett tag försvinner, man tappar liksom lusten på att skriva om varje inlägg hundra gånger..
Elias är här inatt, en till av mosters små älsklingar! vi har myst med årets första griljerade julskinka på smörgås, tv spel, och kaffe med tre pojkar på besök!
förmiddagen bestod utav lunch hos mormor och även ett besök för att göra det fint vid morfars grav!
Imorgon kommer min bryn plockare vid namn Sandra hit, underbart att få brynen fina igen :)
nej, nu ska en ny duschad Line krypa ner med ett täcke framför tvn! wunderful!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?