JLO

2010-11-19, 20:15:09 / Kategori: Allmänt
Nu är vi klara, duschat och gjort oss klara inför en mysig middag tillsammans med Mathias familj, ska bli riktigt trevligt :)
När jag skulle välja parfym så slog det mg att att det är ju vintertider, vilket brukar betyda att jag börjar med min favorit JLO parfym, den är gammal men jag kan aldrig sluta att älska den och jag längtar nästan till vintertid när den blir som godast, den känns för tung på något sätt att bära på sommaren, jag kanske är knäpp men alla parfymer passar inte in på sommartider.
Ok, jag älskar parfym, jag är smått beroende utav dessa magiska flaskorna.
haha, nej, nog om mitt tönteri om parfym, på med stövlarna för nu ska det käkas god mat!
ha en mysig fredagskväll.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?