i väntan..

2010-11-17, 23:40:25 / Kategori: Allmänt
sitter och väntar på att klockan ska bll bli 01 på natten, min älskling är på väg från jobbet, det är mycket mysigare att gå och lägga sig med honom än ensam, så jag väntar gärna, önskar dock att tiden kunde gå snäppet snabbare...
Sitter och funderar på vad man ska ge sig själv i julklapp i år, egentligen så har  jag och Mathias pratat på att vi skall spara undan extra mycket pengar istället och försöka komma iväg till Egypten någon gång mellan mars och april, det  vore verkligen hur skönt som helst, frågan är bara om man orkar spara ;) haha.
Idag klickade jag faktiskt hem en box från cdon, vilket aldrig har hänt förut, men när jag fick se att de hade fått in gamla hederliga tre kronor så kunde jag faktiskt inte låta bli, tur som jag hade så blev min älskling glatt överraskad när jag ringde och berättade det, han hade nämligen tänkt samma sak ;)
nej, nu ska jag se klart avsnittet utav paradise och sedan krypa ner framför en film, hoppas han kommer snart.
saknar saknar saknar saknar...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?