Frost

2010-11-17, 09:42:51 / Kategori: Allmänt
Vaknade är fel ord för mig idag, jag har inte sovit något alls inatt, vridit och vänt på mig hela natten, halsont som smyger sig på och börjar bli snorig som tusan, det får inte hända nu, det finns inte tid för att vara sjuk mitt upp i julhandling och jobb!
Men något som var mysigt när jag såg att morgonen började smyga sig på och det blev snäppet ljusare, det var frosten, vilken julkänsla, vilken härlig morgon att vakna upp till frosten ute, snön fattas bara, tråkigt att den kom och försvann så fort, det som är så sjukt mysigt.
Idag tog jag kort på två av mina fönster i lägenheten, så jag iallfall kan minnas frosten som kommer vara borta senare igen, en bild kanske gör så att mys känslan kommer fram igen? ;)
Idag skall jag tillbringa dagen tillsammans med Miami, det var månader sedan vi umgicks och jag känner mig så hemsk, varje gång hon har ringt mig så har jag haft tusen andra saker att göra och när jag ringer henne så jobbar hon, men idag är denna dagen tillbringat till henne, världens goaste tjej! Vi skall ta oss en tur till grannkommunen för lunch med Millis, efter det vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på, men vi kommer alltid på något! :)
nej, nu är det dags att hoppa ur pyjamasen och in i duschen.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?