förbreder mig mentalt..

2010-11-23, 21:18:19 / Kategori: Allmänt
Har haft två dagar hemma som jag knappt gått utanför dörren om det inte har varit mer än nödvändigt, alltså har det hänt en gång per dag i ca 15min, haha.
Gårdagen spenderades framför massa film och filtar hela dagen, hade så fruktansvärt ont i magen, fast vänta, jag gjorde faktiskt lite pappersarbete på förmiddagen och lagade middag på eftermiddagen, mellan de bestod timmarna endast utav film, tre kronor är sjukt kul att titta på!
Idag har jag varit lie mer kreativ utav mig fast att jag har gått runt i pyjamas den största delen utav dagen. Det har bakats både lussekatter och snickers kakor, min älskling kommer bli sjukt glad när han kommer hem ;)
Kvällen har gått ut på att se på tre kronor, färga brynen och förbreda sig mentalt inför arbets intervju imorgon i Karlstad, även en intervju till på torsdag, spännande!
nej, nu skall jag kika lite på nellys hemsida innan tre kronor och min goa säng inväntar mig, även ett telefon samtal med älskling.

Laila

:):)



2010-11-24, 11:08:10 URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24, 23:28:42 URL: http://kulansplace.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?