en blond line

2010-11-15, 17:04:24 / Kategori: Allmänt
jag är ledsen, men min blogglust har varit på noll nu ett tag, men nu kanske jag börjar komma tillbaka, vem vet? i helgen så var jag och Mathias hemma hos min farmor, vi käkade lunch och kollade på gamla kort , jag kunde inte hålla mig för skratt alls, jag var till och med tvungen att ta kort på korten med mobil kameran, och hur bra blir det egentligen, men bilder blev det ju och man ser också vem det är.
tänkte bjuda på en bild på mig!
Nu står lillasyster i duschen, hon skall sova hos mig inatt, det skall tillagas god mat och bra tv program skall ses!
förövrigt så är det väl inget mera, saknar redan min Catrine, har tillbringat så gott som hela helgen tillsammans med henne, välbehövligt.
en
En liten Line, en blond Line, kanske skall satsa på det? ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?