Det går bra nu..

2010-11-26, 12:10:48 / Kategori: Allmänt
Veckan har haft galopp löpning med mig , den har gått så sjukt fort och jag har varit väldigt stressad hela tiden.
Veckan har bestått utav en del arbetes intervjuer långa som korta, det har gått riktigt bra och jag fick erbjudande till en heltids tjänst i Karlstad, av ca 5000 sökande så var jag en av fyra som fick heltids tjänsten, det satt som ett smäck tänkte jag och var över lycklig, tills jag kom hem , landade i soffan och tänkte efter ett x antal gånger, jag skulle aldrig palla jobbet, no way! jag följde mitt hjärta, tackade nej till jobbet och var väldigt nöjd, lättad och ja, ni får tycka och tänka precis vad ni vill, men jag följde mig själv, jag skulle inte alls må bra utav det jobbet.
Igår var jag och Michaela iväg på en intervju igen , den var lång, resan dit var ännu längre med tanke på att vi hann att få punka och frysa halvt ihjäl. Men det gick bra, det kändes som det iallfall och hon skulle återkomma till veckan.
Väl ute i bilen och vi skall ta oss hem, missat samtal på min mobil , jag ringer upp och gissa vad? Jo, glada nyheter, jag skall på ännu en intervju i Karlstad på onsdag, fast månadslön och en fast anställning, nu håller jag banne mig alla tummar och tår jag har, detta jobbet SKA jag ha!
nog om jobb, har även hunnit inhandlat lite julklappar till mina kära syskon barn, kläder får tomten komma med i år!
skall även ut och inhandla lite fler julklappar idag hade jag tänkt mig, om jag hinner vill säga. :)
nej, dags att byta om och göra sig klar!
ha en mysig fredag!
Jag är glad!

Lucke

Hejsan, vad göres? :)



2010-11-26, 14:11:03 URL: http://modegrabben.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?