att kunna glädjas med andra

2010-11-20, 19:48:59 / Kategori: Allmänt
Att kunna glädjas med andra kan många gånger vara svårt för andra människor, jag ser inte mig själv som någon person som har svårt att glädjas med andra, det som gör mina vänner lyckliga gör mig också lycklig.
Det finns väl inget roligare än att se att det går bra för andra människor, speciellt i sin egen omgivning, visst ibland så önskar man att det gick lika bra för en annan och man kan kanske visa en viss avundsjuka men samtidigt så skall man inte miss unna andra människor gott.
Om jag blir glad för andra människor i sin omgivning så speglas det även tillbaka på en själv när det går bra för mig, det går liksom runt, vem vill annars vara glad för min skull om jag aldrig kan vara glad för andras skull.
Detta lilla inlägg riktas inte emot någon specifik person eller blogg, utan detta är helt och hålet mina egna tankar och ord.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?