när vänskap blir äkta.

2010-12-06, 15:45:35 / Kategori: Allmänt
helgen satt vi ett par stycken och drack lite vin, det var hur trevligt som helst, vi gick som sagt vidare till harrys och kvällen där var också skitbra, längesen som jag känt att det var så kul att gå ut.
Igår när jag stack upp för att ta en fika med mina goa tjejer , så var kvällen också sådär underbar som det bara blir när man känner att man är bland rätt människor, rätt tillfälle och rätt dag.
En sak som jag har kommit fram till är att allting beror så sjukt mycket på vem man umgås med.
Om jag bara blickar tillbaka några år så umgicks jag med helt andra människor, jag klagar inte på det, för just då uppskattade jag det, då trivdes jag bland de människor jag var med.
Men lika mycket som jag växer ifrån dem, så växer de ifrån mig.
Idag umgås jag med otroligt fina människor, människor som verkligen får mig att må så himla bra.
Detta pratade vi om innan vi gick till harrys i helgen att man måste verkligen välja vilka man ska umgås med för att må bra, för att känna att det inte suger ut energi, utan att det ger oss energi istället.
Det finns massa goa underbara människor som jag har umgåtts med, men vi kanske inte funkar tillsammans, vår personkemi går inte ihop och istället för att man blir glad och det rusar av energi utav en så dras allting bara ifrån och man känner sig helt utmattad. Jag tror att det är väldigt viktigt att personkemin skall fungera annars mår man inte bra.
Vissa personer är svåra att glömma, svåra att slita från hjärtat.
men en dag måste man ge upp hoppet om att det skall bli som det en gång var.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen eftersom det tycks inte vara nog med en gång.
Inlägget är inte riktad åt en specifik person utan mina tankar , mina känslor och mina ord.
Några utav de underbaraste vännerna som finns. <3

Catrine

<3 <3 <333333



2010-12-06, 20:08:05

Carro

Love!



2010-12-06, 20:52:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?