Mami day

2010-12-01, 16:59:54 / Kategori: Allmänt
Idag har det varit en riktig kvalitetsdag tillsammans med min kära mor! först var jag inne på en intervju i Karlstad som kändes sådär måste jag nog säga, får se, de skulle återkomma och ställa lite fler frågor eftersom bruden som skulle ha min intervju var på regionmöte och jag fick ha en annan snubbe, tror inte riktigt att han visste vad han skulle fråga mig, haha! men vi får se!
Efter så drog jag och mamma till bergvik för att hitta något att ha på oss på julbordet på fredag och 50års kalaset på lördag, det tog flera timmar och vi gick in och ut i varje butik men tillslut fick jag tag i en snygg skjorta, mamma både jeans och snygg överdel även mina små syskon fick sig en ny outfit!
Mycket mysig dag, och just det, jag fick även en julkalender utav mami, en ROSA, haha, min ni inlägget jag skrev om att rosa förföljer mig? julkalendern är rosa med prinsessor på, lite gulligt ändå :)
Nu ska jag äääääntligen kolla lite på greys, käka mat och invänta te kväll tillsammans med goooa tjejer!

victoria

ååh en sån julkalender har jag också!! :D vill ses snart gumman, men denna veckan har jag tyvärr väldigt mycket.. plugg & annat. nästa kanske, hoppas vi lyckas få till en liten lucka snart! <3 puss på dig



2010-12-08, 12:37:15 URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?