Fullspäckad lyckad helg.

2010-12-05, 14:05:53 / Kategori: Allmänt
En fullspäckad helg har precis passerat och den lugna söndagen har påbörjats.
Helgen har bjudit på julbord i mysiga borgvik, 60års kalas ( jag vet, jag skrev 50, men det var fel ) och massa kärlek på det, jag trivs otroligt bra just nu och det känns som att allt går i rätt riktning.
Efter Julbordet i fredags så fortsatte några utav oss med vin hemma hos oss, senare blev det även att besöka Harry, det var riktigt kul denna gången fast att det bara var en våning öppen och sådär mycket folk, men vi hade kul!
Nu skall jag och älskling sätta oss och äta lite mat, fick med lite älgkött från svärsfars goa dam :)
Greys och en mysig promenad får kanske söndagen bjuda på, samt en söndagsfika med brudsen!
Puss så länge!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?